pengujung~

Website counter

my prend

Terdapat ralat dalam alat ini

kantoi syarikat..ha2

sori,semalam x cerite pun pasal kerje lak..aku tertekan la..someone wat hal..hm,da la semalm aku penat gler..bos aku r giler..smpai 5 syarikat,kitewang kne wat claim die..giler tol~..pastu,nak settlekan advance pekerje lagi..biol aku dibuatnye..mcm2 kerenah aku jmp..hari ni,igtkan xde keje..ade jgk..kne wat claim TM,nseb bek kak umi nk wat..senang aku..pagi2,aku da kne g MPHTJ,hantar cop..kantoi lak tu...
'eh,semalam,bukan ke awk dari syarikat ZT ke?kenapa hari ni awk dr syarikat PA??'


haha,sial tol..aku da tunduk bawah da..x taw nak ckp ape..tu r,kje aku menipu syarikat je..mcm2 syarikat aku wakilkan...smpai org tu pun da cam muke aku..siot tol~..pastu,g peringgit,ambek pelan..makan kat kedai pondok..murah giler..mkn ngn ika..(2 nasi,kuah pucuk ubi,1 tlor msin,2 ikan keli,air sirap limau,ngn teh ais..)..sumenye RM5.90..bgos r kedai tu,ptot r ramai orang..sbb murah..then,aku de nmpk tau.budak ni,ade pegang haiwan..mcm polar bear..bergayut kat tgn budak tu..hahah..comel giler..

whatcha say~blow me a kiss

lagu ni..aku x pernah jemu dengar dan nyanyi...


WHATCAH SAY~









BLOW ME A KISS~