pengujung~

Website counter

my prend

Terdapat ralat dalam alat ini

Mati

huh..aku x taw pe topik aku ni..Meninggal Dunia..hurm,kite pun x taw ble mase kite tibe...bru2 ni artis pun da byk sgt meninggal..apetah lagi orang awam..setiap saat,ade orang meninggal..Sejak kebelakangan ni,aku asip pkir je ble aku akn mati??mcm mane aku kat sne nanti..takotnye...wah,,,byk dose aku...tiap kali wat dose,x pernah pkir azab kat nerake nanti..ble aku cerite bab2 cm ni..mesti orang ckp aku khutbah..tp,reality nye...hayat kite mmg x lame pun..dlm sekelip mate je kite ley mati...nak2 bab solat,astagfirullahalazim..byk sgt2 aku tinggal...nk citer pasal khusyuk ke x solat,....jauh aku ketinggalan..hari tu,abg aku ade ckp..''yg mbezakan org kapir dgn islam..adelah solat....sape x solat tu...org kapir je..klau islam,die menagku islam..dan die kerjakan solat..''...betol..aku da lame x muhasabah diri aku....kalau dedah aurat...tak payah ckp la....dr kecik smpai besar....terlalu byk aurat aku didedahkan..bkn kate x sengaje...tp sengaje...dose kan???mane la taw...tbe2 mati..tak sempat aku nk bertaubat....sian aku nanti...tp,ape2 pun..sejahat2 aku..aku x kan dye rmbut aku...itu janji aku,..nauzubillah min zalik..aku x kan minum arak...msok club...bende2 cm tu la ley wat kte makin mengejar dunia....dunia ni x lame pun.....da byk kwn2 aku meninggal...tp,x sempat nk bertaubat..sekejapan da tibe ajal...hm..MATI ITU ADELAH KEMESTIAN~

aku mesti sentiase beringat..muhasabah diri....insyallah~solat itu tiang agame....