pengujung~

Website counter

my prend

Terdapat ralat dalam alat ini

CIDB

hari ni,aku wat CIDB,isi borang CIDB tok hntar temuduge..ade 3 set aku wat,nk kejau sekor2,cek men pyh lg..last2,borang yg x lngkap jgk aku hantar,,pgi2,kerani,kak umi da kne marah..sian die,smlm kak umi g temuduge..mse tmuduge tu,bos aku kol..(kuang ajar x??)..x hormat langsung org nk tmuduge..kacau org je..pastu,hari ini,bos mrh2 sbb die kate kak umi x jwb kol die..kak umi kate la,enset silent..die ckp,..'abes?mlm2 pun,x kan x ley tepon abg?'..otak kau nk kol mlm2..x kan nk g keje mlm tu jgk..pe hal la org tue giler duit tu..dgn aku2 skli kne mrh..giler~pastu,dr pagi smpai petang wat claim,phstat je segale dokumen..dak ayep,ngn man pun terpakse meredah panas tok bg pd mphtj ngn mmu,,smpai je mphtj,dowang silap bg dokumen..haha,tersilap cop pada dokumen..trpakse patah balik,dr ayer keroh ke opis..dekat 20 minit bru smpai,pastu wat dokumen baru balik,time tu,aku ngn kak umi dah kuar opiz..nk g hntar claim..dowang pun tmpal la cebisan kertas pada yg salah cop tu,pastu scan..seb bek la x payah wat bru balik...oppss,pasal claim lak,,haha,part ni,mmg cm bdoh sikit..pgi2 tu,aku ade g mphtj,pastu..aku hntr cop..konon2nye dr syrikat ZT..pastu,petang tu kan,aku kuar ngn akk umi,antar claim jgk..aku dr syarikat MU pulak..haha,menyamar je kje aku..aku rase dowang pun da prasan muke aku r..da r muke aku de parot..lg sng cam~