pengujung~

Website counter

my prend

Terdapat ralat dalam alat ini

Fy Zal Bertunang

sape fyzal?abg sulong aku...wat ptame kalinye..salah sowang dlm adik beradik aku,die yg bertunang dlu...da selamat pun mase hari sabtu,11/12/2010..time nak wat hntaran r paling kelakar,tah ape2 tah..yg wat nye,aku,mak,yam,jol...kitewang mmg zero bab2 ni,ktewang juzt wt hntaran  ikut gmbr2 dlm internet je ahaha..pastu,ble sedare nk tolong wt,ktewang x nak bg lak tu..ahaha..ye r,ktewang x nk r susahkan org kan...tp,time tepak sirih tu r,mtk bntuan nyah...Nyah r,mak cik aku,paling byk tolong..2 hari die tolong,die la dtg paling awal,tido gumah aku..die jgk balik lewat..bek nyah aku tu...time g gumah pmpuan,kelakar r..time sidang mntak duit..80 $,menjajau2 mak aku cri duit..haha,bkn ape..mak aku mane la taw..kalau ade sidang..kne bg duit..mak x prepare lngsung..hahaha,pastu,ble nk sarong cincin..cek men laju ag die sarong..aku yg mek gmbr pulak terkial2 nak ambek gmbo...lpas tu,mule la sesi bergmbr dgn tunang abg aku tu..,kak mas~

TAPI,tbe2 nak tukar hantaran..yg hantaran pmpuan,letak kat dulang kak mas..pastu,dowang ambek la hantaran tu,skali,bunge gubahan tu..terjatoh,ktewangmmg x stple btol2..haha,aku bntaikan gelak je..akk yg ambek tu,tergelak2 tgk ktewang nye hntran..ye r,pihak pmpuan wat,cek men lawa lg..ktewang wat..haram..hahah,sowi ye kak~lebey afdal klu air tgn kluarge yg wat..ajajajajjajaja..

tah ape2

kak mas ngn aku~


kak mas

yam~mas~leyha